19

0kommentarer

I morse var jag på en intervju hos Exki och gick därifrån med en heltidstjänst, yipikajej! Jag kommer börja sju varje morgon, preppa mackor och luncher, stå i kassan och städfixa. Senast första mars, men han skulle höra av sig i morgon om det blir tidigare.
Eftersom jag fortfarande hoppas på ett butiksjobb så blev jag inte överlycklig, något knas i huvudet har jag ju. Men känns skönt att jag har det säkrat för framtiden. De ringde också från samma kedja men en annan restaurang och ville att jag skulle komma dit och träffa dem också, så kanske att jag försöker deala lite, så jag slipper jobba helg tillexampel. On verra. Det fina är att när jag börjar sju så slutar jag halv tre. Jag får 9,60euro i timmen men också 300 euro att äta för varje månad och 50% av metrokortet betalat.
Är föresten hemlös om tre veckor.
 
Det är superhärligt väder, sol. Känns kanon. Jag ska ut nu och strosa runt i staden.

Kommentera

Publiceras ej